Sponsor Bağlantılar





Yetim Gonuller 11. Bolum izle Tek Parca Tek Part izle 17-12-2014 #YetimGonuller


Yetim Gönüller 11. Bölüm Hemen Online izle Turk Televizyon izleyicilerinin fenomen dizisi Yetim Gönüller Yine izleyenlerin ağzını açık bırakacağı bölümüyle 15-12-2014 Kerandaki yerini Alacak. Dizi yayınlandıktan sonra sitemizde imkan buldukça Tek arça olarak sizlerle paylaşmaya Gayret edeceğiz.

Yetim Gönüller 11. Bölüm Tek Parça hemen izle,Yetim Gönüller 11. Bölüm donmadan izle,Yetim Gönüller 11. Bölüm Hemen Online izle Yetim Gönüller 11. Bölüm Tek Part hemen izle , Yetim Gönüller Son Bölüm takılmadan izle,Yetim Gönüller 11. Bölüm izle

Asya, anne-babasını küçük yaşta elim bir kazada kaybetmenin verdiği yalnızlıkla sığınılacak yegane kapıya daha sıkı sarılmış bir mümine yetimdir. Teyzesi, kuzeni ve üvey eniştesi ile birlikte hayat mücadelesi vermeye çalışır. Kerem ise manevi atmosferden mahrum büyümüş ve mesleğini her şeyi haline getirmiş görev delisi bir genç olmanın zorladığı hayat tarzından dolayı manen boşlukta yani inanç yönüyle yetimdir. Annesinin küçük yaşta evi terk edip ayrılması Kerem'i inanç, sevgi gibi manevi duygu ve güzel görme ve önyargısız bakma düşüncelerinden mahrum bırakmıştır. İnsanlara kolay kolay güvenmez, özellikle de kadınlara karşı içinde nefret vardır.

Farklı hayatlar yaşamış bu iki insanın yolu bir mecburiyetle birleşir, dahası bir evliliğe dönüşür.

Asya yaşadığı tüm zorlukları bir imtihan olarak görmekte ve Allah'a dayanmaktadır.

Kerem ise hırsına ve nefretine sarılmaktadır. Zaman ilerledikçe Kerem'in katı kalbi Asya sayesinde yumuşayacak, kendini manevi bir atmosferin içinde, güzel görebilme ve güzel düşünebilme duygularını yavaş yavaş tatmaya başlayacaktır. Vatan sevgisi ve işkolikçesine bağlı olduğu mesleği onun dönüşümünde yepyeni bir hizmet alanı olacaktır. Yetimhanelerdeki kimsesizler, rüştüne ermemiş çocuklar, taze bahar dalı gibi bedenler, izbelerde unutulmuş gençler Kerem'in merhamet eliyle buluşacaktır. Kerem inanç yönüyle yetimlikten kurtuldukça topluma düşman kesilen çetelerin korkulu rüyası haline gelecektir. İmanın verdiği güçle önceleri sadece mesleki tatmin aracı olan mesleğini daha bir şevk ve gayretle yapacak ve bundaki manevi hazla daha bir aktif olacaktır. Asya da bir kişinin imanına vesile olmanın sevinciyle hayırlı bir eşe sahip olacaktır. Yetim Asya ve kalp yetimi Kerem, yetimliklerini karşılıklı giderecektir.


Labels:



Leave A Comment:

Toplistler

Blogger tarafından desteklenmektedir.